arkadaşlar master league de ilk sezonumu bitirdim 2. sezonumda 29 haftada espanyol ile oynayacaım ama ilk defa başıma şöle bi olay geldi maça başlamadan önce forma seçiyorum ama sora ne taktik ayarına ne de maça girebiliorm direk windowsa atıor...bu neden olablr 1 kaç defa oyunu tekrar yükleyip save dosyasını yeniden attım ama aynı hata...bilgisi olan arkadaşlar yardım ederlerse sevinirim kafayı yicem yoksa...teşşkler...