Arkadaşlar yükleme %75ten sonra bitiyor...Ama "yükleme bitti" ekranı çıkıyor(hiçbir hata vermiyo)... Program files'ın içine bakınca aşağıdaki dosyalar var(sanki eksik gibi???) Eğer birisi screenshot koyabilirse kendi "program files" dosyasından,bende ona göre dosyaları kopyalayım... Valla oyun ızdırap çektirdi bana,bi türlü yükleyemedim.... :,(