metin27 ya arkadaşlar şimdi ben bi forum açtım ama dier admin siteyi kapatmış bana tekrar aç dedi ben de yönetim paneline girdim ama bulamadım nasıl yaparım bi yardım bu arada forum forumkurdu!!!
CrossOver olm yaptığınız işmi şimdi anlatırdım ama vbulletin deki admin panelini tam olarak bilmiyorum
SuperBamm bu forum vBulletin mi yoksa phpbb mi? vBulletin ise admin paneli -> vBulletin seçenekleri orada en baştaki seçeneği seç orada siteyi aç kapa diye bir şey olacak. onu aç de bu iş bu kadar :)
SuperBamm evet sadece ilk satırı okudum en son satırda okumadan yazmışım :) neyse bilmeyen arkadaşlar öğrenmiş oldu :p
CrossOver phpbb yi hatırlıo olmam gerek bi sn seçeneklerden forumu kapa die bi bölüm var ve altında uyarı var bu seçeneğin geri dönüşü yoktur die:p
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: militan olm yaptığınız işmi şimdi anlatırdım ama vbulletin deki admin panelini tam olarak bilmiyorum ben biliyorm,pilot kabininde uzun kırmızı düğme .iniş takımlarının altında.
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas ben biliyorm,pilot kabininde uzun kırmızı düğme .iniş takımlarının altında. hoplat ve savaş ben sana demedimmi bu saatte yatakta oluncak die:D
Burakreis Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas demedin,gecelerin adamı modundayım,birazdan yahoo ı heklemeye çalışıcam :) kolay gelsin sana...