Turnstyle'ın o kadar büyük yer tutmasının nedenlerinden biri de skinin tasarımcısının (ricey di sanırım) bir photoshop image dosyasını da arşive koymuş olması. Daha doğrusu orada unutmuş sanırım :) Belki de isteyenler oynayabilsin diye bırakmıştır, bilemicem. Onu saymazsan 7 mb civarında.
Bahsettiğin 3 skini de yükledim. Bence içlerinden en güzeli FabuloSa :D Objektif olmak gerekirse hiçbiri Aurora'nın eline su dökemez. Ben şahsen Turnstyleın renkleri ve çizgilerini beğenmiyorum. Ama renkler ve zevkler tartışılmazmış; bunlar sadece benim görüşüm ;)
Yorumların sayısına bakacak olursak, çoğu kişi oyunu orjinal skinleri ile oynuyor sanırım. Ben hiçbirini beğenmedim. Metalikler çok soğuk (adı boşuna metalik değil :) ), cappuccino da çok açık (sütü fazla gelmiş), chameleon ise itici :kusmuk: