iki tane dynastymode game'im var biri indiana taraftarı olduum içn pacers. dieri ise DENVER. o cüce erl boykins çok ii oyuncu olmus süperstarda bile heryerden çakıyo. denverın gardı andre miller'ı bullsun gardı hinrich ile takas ettm. lenardın yerine de benchten russell koydugum zaman deli takım oluyo...
kaldıki arklarla multi oynarken bile detroit bile pota altını reboundlarda olsun blocklarda olsun durduramıyor. becouse bknz: kenyon martin v marcus camby
denver nuggets tutmassa arkadaslara baron davis faktoriyeli kullanmak içn warriors