SoniC Ben ne korkunç filmden,ne de resimlerden korkarım.Ama bir tek Gerilim oyunlarından ve bu siteden korkmuşumdur :) sizde biraz gerilim yaşayın bakalım.Çok güldünüz :p ---TıK---
wrod-o nesi güzel yaw.bi açıklayın da anlayalım.dining room var alttan hafif bi müzik geliyooo......bıraksam sabaha kadar sürer.
SoniC ekrandaki her basılacak şeye bas bikaç kere.öyle öyle gidiyo işte...en sonunda çok acaip korktum ama :) Işık kapandı,bi açtım !!!...:)