**'BOLTON MAÇI SONRASI 'RÖVANŞTA ONLARI YENERİZ' DİYEN BİR YÖNETİCİ NASIL OLUR!..'FOTOMAÇ GAZETESİ YAZARI CENK ATILGAN'IN YORUMU;**
Bolton maçı sonrası "Rövanşta onları yeneriz" diyen bir yönetici nasıl olur!...
Güvenmiyor, İnanmıyor... Beşiktaş taraftarı sonunda isyan bayrağını açtı. Üst üste alınan kötü sonuçlar, istifalar ve içinden çıkılmaz durum, siyah-beyazlıları çileden çıkardı. Beşiktaşlı artık futbolcusuna güvenmiyor, hocasının uzun süre kalacağına inanmıyor, yönetiminin verdiği sözleri tutacağına ihtimal vermiyor... İşte tüm bunlar, İnönü'de 1-1 sona eren Bolton maçından sonra resmen ortaya çıktı...
Karşılıksız Hizmet Olsun... Taraftarlar maç sonunda "Yönetim istifa" diye bağırdı... Bu ilk değildi ama sesleri ilk kez bu kadar gür çıkmıştı. Bire bir konuştuğumuz taraftarlar, "Biz, Beşiktaş için karşılıksız hizmet edenleri orada görmek istiyoruz. Bolton maçı sonrası 'Rövanşta onları yeneriz' diyecek kadar futboldan uzak kişilerin ne işi var bu yönetimde. Bu yüzden başkan kalsın, yönetim değişsin" diyor.
Ya Yaparlar, Ya Da... Taraftar tepkisi yönetimle de sınırlı değil. Çalımbay'ın gidişinin hata olduğu düşünen siyah-beyazlılar, "Onun yerine en az 5 futbolcuyla ipler koparılmalı, ya da bu isimler kadro dışı kalmalıydı. Şimdi yeni gelen hoca (Umarız Lucescu olur) ne yapacak? Artık sportif başarı istiyoruz, gerisi bizi ilgilendirmiyor. Ya yaparlar, ya da daha iyi yapanlar gelir" diye düşünüyor