Tutturmussunuz orjinal almadıgımız icin diye..Ne alakası var arkadasım?
Polonyalıların hepsi orjinal oyun mu alıyor? Ya da diger avrupa ulkeleri...
Dogru..Sinemalara girip kamera ile cekip cd'ye kopyalama isinide biz Turk'ler cıkardık demi?
Oyunları yada programları biz Turk'ler kırıyoruz demi? Hepiniz hikayesiniz..
Hatta oyunların full versiyonlarını dosya paylasma programlarına biz koyuyoruz demi? Bu saydıklarımının hepsini senin o orjinal oyun oynuyor dedigin avrupa ulkeleri yapıyor..Ondan sonra burada "Orjinal oyun almıyoruz ondan koymuyorlar Turkiye Ligini diye sacma sapan yorumlar yapıyorsunuz...
Ha son bisey daha... Fenerbahce'yi oyuna ekleme konusunda. Madem Anelka Appiah icin koydular guzel kardesim..Bu takımdan Ortega,Kenneth Andersson gibi yıldızlarda gecti..Niye diger fifa serilerine koymadılar?