takunya Maç, hakem Yunus Yıldırım yönetiminde, 23 Ekim Pazar, saat 15.00'te, Konya Atatürk Stadı'nda. 3 sonuca da açık maç. Her skoru beklerim :)
bart_ İnş. maça gitcez ;)...Skor hakkındaki fikrim ise zor bi maç olacak hemde bu çook moralle. zor..:(
typhlosion konya bizim için hep zor maç olmuştur en iyi olduğpumuz zamanlarda bile ama takımı şu halde görünce beraberlik diorum.
Eagle_Claw moral değilde mr beanin dediği gibi takımda ruh yok hemde çok eksik var benim biildiklerim:tümer,sergen,gökhan zan,ibrahim toroman,okan buruk
mirдňdд dün yine iyi futbol oynamadık ama kazandık İbrahim Akın bence çok bencil oynadı Ailton'nun müsait olduğu pozisyonlarda ona pas vermek yerine hep kendi şut atmayı tercih etti Ailton'nun maç içindeki sinirli hareketleri kendisine pas verilmediği içindi bence