FIFA 06 yı 1 hafta önce internette gayet hızlı oynuyordum. Şimdi ne olduysa oyunu baştanda kurmama rağmen network ve direct ip de ağır çekimmiş gibi çalışıyor. Diğer oyunlarda multiplayerda hiçbir sorun yapmıyor. yandaki bilgisayardan bağlansakta aynı yavaş çekim var fifada... Takılma yok bilgisayar gayet iyi...Nedeni ne olabilir ?