tvfk arkadaşlar ben bugün 256 ekran kartı aldım ve fifa 2006 girdiğimde herşey bozuktu görüntü yoktu baştan yükledim genme aynı oluyo nası ayarlıyacam daha iyi çalışması gerekmezmi????acil cvp:,( :,(