HellscreaM Ben gittim bugun sinanpaşayı soydum once pes5 ardından fm 2006, black and white 2 ve age of empires aldım dvd.. :)
Pizarro aga walla arklardaaa war ama bi türlüüü alamıyorumm :( blg bozulurdaaa yarım kalır oyun we türkçesiii çıktımıkine ?
aulu17 :,( Ya ne zamandır Fm 2006 cd sini arıyorum.Her sorduğum yerde bana Fifanın menejerlik oyununu gösteriyor:D . İstanbul Alibeyköy-Eyüp-Şişli civarlarında bulabilen varsa söylermisiniz