Yorum..Herkesin yorumu ayrı olucak normal olarak...
Milli macta hatayı yaptı..O hatayı herkes yapabilir..Ama hatasını aynı saniyede duzeltmeni isini herkes yapamaz..
Bu maca bakacak olursak, Nobre ilk yarıda 2 tane net gol kacırdı..Atsa mac buralara zaten gelmeyecek..Ama halamın sakalı olsaydı dayım olurdu.
Turkiye'de zaten dogru duzgun kaleci yetismiyor..Herkes gozunun icine bakıyor genc kaleciler hata yapsın diye..10 sene Rustu korudu kaleleri..Miyadı doldu artık..2006'da Rustu'yu istemiyoruz..Volkan'lar,Aykut'lar,Orkun'lar lazım bize.
Daum korkutuyor beni..Zaten ici icini yiyordu Rustu'yu oynatamıyorum diye..Simdi bahane cıkmıs gibi oldu..Yıllar once Daum degilmiydi Asper'i yedek oturtup Myhre'yi oynatan..Fevzi'yi biteren Daum degilmiydi?
Volkan korkutmuyor beni..Cunku yetenekleri tartısılmaz..İdda ediyorum boyle giderse 2 sene icinde avrupa'ya gider Volkan..Beni DAHİİ Daum efendi korkutuyor..