Beyler BEn bi pes oyuncusu olarak fifa2006 dan çok keyiffff aldım inanılmaz güzel yapmışlar patchlerii indiriyorummmm patchlerrr dee sorunluu oluyor bunlar deneniyormu yapıldıktan sonraaa maç yaparken oyundan atıyooo şimdi hangi patchten yapıyoo bilmiyorum fifayı 3 kez yeniden yhükledim şimdi 4. yü yapıcammm neden atıyo oyundan anlıyamıyorum birdeee Oyunda anlamsız bir kasma var e.kartı driver im en son ama genede çözünürlüğü düşürsem bile kasma yapıyor nedne çözemedim !