Gerci pek ahım şahım oyun değil ama .Oyunu oynamak için ilk önce Winamp’ ta menüyü açıp Options ve Preferences e gidin (Ctrl+P). Sonra Plug-ins menüsünden Input a girin."Nullsoft
Vorbis Decoder v1.35 (in vorbis.dll)" yi seçin ve alt menüden About a basın.
Karşınıza küçük bi pencere gelecek ve yanda balık var. O balığa en hızlı şekilde
çift tıklamaya çalışın. Ne kadar hızlı tıklarsanız o kadar puan alacaksınız. Ayrıca
Winamp aldığınız en yüksek puanı aklında tutabiliyor...
Evet ayrıca herkes rekorunu yazsın bakalım :D
Benim rekor 1552 RPM
İnanmayanlara screende var :D :p

Var mı geçebilecek beni ? :sly: :hihi: :D :p :cool: