bibidibabidibu_babidibu pes 5 de face ye basaladim we ilk face ; anelka http://rapidshare.de/files/7094614/unnamed_1878_anelka.html
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Die for You güzel abi ama anelka biras daha koyu tenli ama güzel :D saol... ewet biras degil bayaymis :D
bibidibabidibu_babidibu baska yorum yokmu... toraman http://rapidshare.de/files/7141608/unnamed_2225_toraman.html
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Hepsi çok güzel ama Nobre baya sinirlenmis gibi :) :D :D :D baya bi kizmis heralde schalke macindan sora cekilmis :p :p :p :D:D :D :D
gfbkutay kardeş yaptıgın faceler bozuk cıkıyo anelkanın suratının önü 4.face de arkası 3. face renginde coq garip ama bozuk
bibidibabidibu_babidibu abi nas1 bozuk anlamad1m... bende bi sorun yoq ben kendi facelerimi kullan1orm bende sorun cikmad1... yeni sorun anelka y1 biras acik tenli yapmamsa o benim hatam...biras beklersen anleka n1n 4. tenli olan1n1 yap1orm :)
bibidibabidibu_babidibu abi sanrm duzelttim bu 4. ton a getirdigim (bunu tawsiye ederim :)) download 4ncu yuz buda dedigin sorunu biras cozen download 3ncu yuz umar1m sorununu duzeltir :)
mkursadulusoy bence cok yumusak olmus geci yinede guzel bunu yapmayanlarda var ama eger profesyonel anlamda dusunursek suratı biraz daha gercekci olabilridi hani kırısıklıklar falan anladın sanırım ama yinede guzel basarılarının devamı!
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: mkursadulusoy bence cok yumusak olmus geci yinede guzel bunu yapmayanlarda var ama eger profesyonel anlamda dusunursek suratı biraz daha gercekci olabilridi hani kırısıklıklar falan anladın sanırım ama yinede guzel basarılarının devamı! ewet ne demek istedigini anladim... sanirim yaptigim resimde biras gencmis :p :D :D yorumlar icin saolun :)
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Die for You :D:D tamam bn baktım pes5 içinmiş (arka plandan anladım):D:D :D :D ya disardaydim yazamadim kusura bakma :) simdi gördüm.. bide anelka dan itibaren hepsi pes 5 icin soliim.. yorumun icin saols :) güsl olduguna sewindim :D