Selamlar,
Bende sizler gibi pes hastasıyım, online maç oynamak istiyorum fakat nasıl oynandığı hakkında forumda arama yaptığım halde bi sonuca varamadım. Bilen varsa bu topicte bana yardımcı olsunlar lütfen.
Birde bu weturka olayı çok güzel olmuş yapanları kutluyorum, fakat bi eleştirim var spiker oyunu **BENCE** katletmiş, ispanyolca veya japonca spiker nerden bulabilirim vede nasıl yüklerim?
Yardım ederseniz çok sevinirim, gerek bu topic altında gerek msn de.
onurozkanoz@hotmail.com
Saygılar.