Crystal "> Şuan En Popüler Olan Gs Tezahuratının Rock Versyonu Bana Göre Süper Olmuş.. -Bana Göre Bizim Never Walk Alonemiz Bu..!
GaLaTaSaRaY_19o5 Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 GS ve fb ŞAMPİYONLUK REKABETİNDE YAŞANAN İLGİNç Bİ OLAY OKUYUN:D1970-71 sezonu; Ligin son haftasina Galatasaray 40, Fenerbahçe 39 puanla giriyor... Son hafta Galatasaray Ankara' da PTT ile karsılasırken, Fenerbahçe istanbul' da Besiktas ile karsılasiyor... Ankara' dan gelecek iyi bir haberin hayali ile Fenerbahçe'liler Mithat Pasa stadi tribünlerini dolduruyor...Tarih 6 Haziran 1971... Ligde hiç bir amacikalmamis Besiktas her seye ragmen onurluca direniyor Fenerbahçe'ye... ilk devre golsüz kapaniyor... Ancak önemli bir sorun var... TRT radyo baglantsinda giderilemeyen bir ariza var... Bir türlü Ankara ile baglanti kurulamiyor... ikinci devre, maçin 80. dakikasina kadar durum 0-0... Bu dakikada FB'li Ogün Altiparmak golü atiyor... Fenerbahçe 1-0 öne geçiyor... Fenerbahçeli idareciler seref tribününde golün sevincini yasarken bir haber ulasiyor kendilerine... Galatasaray Ankara' da PTT karsisinda 2-0 maglup... Sevinçten ne yapacaklarini sasiriyorlar... Baskan Faruk ILGAZ heyecandan yerinde duramiyor, dayanamiyor saha kenarina iniyor... Futbolcularina sesleniyor:''Dayanin... iki dakika kaldi... Galatasaray 2-0 maglup.... Dayanin çocuklar...''Maç 1-0 sona eriyor... Fenerbahçe sampiyonlugu kutluyor... Tribünlerden atlayan taraftarlar sahaya iniyorlar... Fenerbahçeli oyuncular, Ziya, Nedim, Ogün, Fuat, Serkan omuzlarda... Tribünler ''Sampiyon...sampiyon'' tezahüratlari .. sampiyonlugu kutlamak için soyunma odasina iniyor Fenerbahçeliler... Aradan dakikalar geçtikten sonra TRT hatlarindaki ariza gideriliyor... Ve Ankara' dan maç sonucu geliyor... Galatasaray 7-1 galip...Fenerbahçe soyunma odasinda sampiyonlugu kutlayan idareciler ve futbolcularda ölüm sessizligi... Böylece 6 Haziran 1971 tarihi, lig tarihimize ''Fenerbahçe'nin sampiyon olmadan sampiyonluk Turu attigi'' müstesna bir tarih olarak geçiyor...! Fenerbahçe baskani Faruk Ilgaz ise, sanirim ''En iyi isletilen kulüp baskani'' olarak ayni sayfada kendisine özel bir yer buluyor... Bu doğru mu??????? :D:D:D:D Allah'ım yok böyle birşey ya!.. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Devilcocuk Orjinal Mesajı Yazan: cassiolincolnc1079 formamı kaldı yaa herşey belli :D Onlar eski mesaj zaten :cool:
Crystal Koray Reis - Nevizade Geceleri http://www.facebook.com/video/video.php?v=1209730037609&ref=nf
Neo Geçtiğimiz günlerde Japonya'da üretilen ilk omurgalı robot Kojiro'nun ekip lideri Yuto Nakanishi'nin Galatasaray sevgisi bir başka. Robot'un tanıtımını yaparken giydiği Galatasaray forması'da bunun en açık örneği. http://www.facebook.com/video/video.php?v=109623485715608&ref=nf
Mr.Danger Yeni Galatasaray 3`ü Bir Arada - Şimdi Sahalarda... v2 Yeni Galatasaray 5`i Bir Yerde Şimdi Sahalarda...