txc_hawk arkadaslar ltfen bir anlatsın arkadasla anlastık hamachi yuklu nasıl oyun oynuycaz oyuna girdikten sonra hangi adımları yapacaz!!!!!!!!!:,( :,( :,( :,( :,( :,(
cagataykarakartal arkadaşın kurucaksa game modes>multiplayer>direct ip>host desin sana ip adresini versin sende new de ismi salla sana verdiği ip yi yaz conncet de gir umarım açık anlatmışımdırr
KalkVeSavas ip derken , hamachide konuştuğun adamın nickinin yanında duran ip i yazacaksın...iyi bir karar için ince düşün,taktiğini iyi ayarla.