behlem Arkadaşlar öncelikle Kerim abiye tşk. ederim. Gerçekten güzel bir çalışma yapmış. Akşam TSL yi kurdum hiç bir hatası yok. Sadece Formalar ve bayraklar birde Parada sorun var. Başkada bir şey yok. 30 Maç yaptım hiç bir sorun yaşamadım. Bende daha önce burdan verilen Türkçe yamayı TSL 1.0 uyarladım İşte link. http://rapidshare.de/files/6430873/fifa06-TSL-TR.rar.html
bulent252 ellerine sağlık arkadaş önceki yaptığında güzel olmuş türkçeleşmesi ile daha iyi anlayarak oynarız. yalnız takımların amblem reklamları gibi değerleri de yaparsan çok daha iyi olur. iyi çalışmalar dilerim:))