*Ankaraspor 'da oynayan Jaba ve Tita takımımızda forma giymek istediklerini söylediler. *
**Brezilyalı futbolcular şu ana kadar kendilerine resmi bir teklifin gelmediğini belirterek şöyle konuştular: "Biz Beşiktaş 'ta forma giymek isteriz. Taraftarına aşığız. Harika bir taraftar kitlesi var. Statları mükemmel. Her futbolcu Beşiktaş 'ta forma giymek ister."**