Adam gibi organize olamıyoruz ki. Tümer de çıkınca, bütün yük Ailton'un üstüne kaldı. Ailton topu taşıycak, Ailton pas dağıtacak, Ailton golü atacak, e adam haklı bu nasıl takım demekte. Burada da devreye iyi bir hoca girer. + Oyuncuları motive edebilecek bir teknik ekibimiz de yok. Deplasmandaki Malmö maçı dışında bu sezon hiçbir maçta ruh yoktu adamlarda.
Gerets gibi bir hoca lazım bize. Sezon başında Galatasaray'ı favori gösteren yoktu bile. Ama öyle bir diriltti ki takımı Gerets, helal olsun valla.