Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_
konuyla alakasız oldu ama:
mesela kendimiz editorden bi oyuncu yaptık...ona nasıl resim eklicez?
oyundan ya da editörden eklediğin oyuncunun id nosunu alacaksın. Fotoğrafı mevcut oyuncu resimleri klasörlerinden birinin içine koyup o klasördeki config.xml dosyasını notepad ile açacaksın. Dosyadaki kayıtların en altına aşağıdaki gibi bir kayıt ekleyeceksin:
Burada venom resim dosyasının adı (dosya uzantısı yazılmayacak) ve 897265 yazan yere de yarattığın oyuncunun id nosu gelecek. Dosyayı kaydedeceksin (kaydetmen için önce dosyanın salt okunurluğunu iptal etmiş olman gerekiyor). Ardından bi önceki mesajda yazdığım işlemi uygulayıp oyunu açacaksın ;)