Yaa gerçekten kısıtlıda olsa bi starın ve lig tvnin spikerlerinden maç dinlemek isteriz, bi sabri uganın AYAĞA KALKTIK SENİ ALKIŞLIYORUZ, USTASIN SEN USTA BAŞKA NE DİYEBİLİRİZ Kİ gibi süper yorumunu, bi ercan tanerin GOL OLDUUAA, GOL OLDUUAAA, HAKAN ATTI ÜÇ OLDUAAA gibi inanılmaz gıcık ama süper gol sevincini dinlemek fena mı olur?