Orjinal Mesajı Yazan: m.yakut041
valla bunu yapacak babayiğit daha doğmadı
Türkiye GSM'de %66 vergi alıyor! Dünyadaki en yüksek vergi oranı Türkiye'de! Operatör ne olursa olsun 20 Ekim günü ücretli görüşme yapma! Bu mesajı herkese gönder!
Adaletli Konuşma Ücreti İçin 1 Gün Sessizlik!