Vantuz Cdciye gittim bana we9 un pc için geldiğini söyledi fakat bana bazı arkadaşlar we9 japonca dedi we9 japoncamı?japoncaysa almayayım pes5 i beklerim:)
Fanatik55 Kardeş we9 pc de ÇIKMAYACAK seni kandırmışlar olmaz öle şey pc de PES5 çıkacak onu alırson ileride 2 3 ay sonra,(tam tarihini bilemiyorum) WE9 İNT. çıkar pc için ozamanda WE9 u alır oynarsın ;)
munc Orjinal Mesajı Yazan: Fanatik55 2 3 ay sonra,(tam tarihini bilemiyorum) Bu Cuma PES 5 çıkıyor (PC için)
NORTON PES 5 daha iyi PS 2 icin internette Patchlerde var alir kurarsin... We9 da Hakem bir macta cok fazla faul caliyo Pes5 öyle degil hakem oyunu, cok kesmiyor, Pes 5 de Kar yagiyor bence simdi Pes5 al sonra WE9 int. alirsin.
nermesh Orjinal Mesajı Yazan: devillmycry hangisi patch li ise onu al derim çünkü bi farkları yok :D Çok farkları var. Abartı ama nerdeyse oyun motorları bile farklı (tanımlamak için).
Lvnt_Asn bencede baya bir farkları war ps2 de we yi oynadım pcdede pes5 i acaip fark war en iis bence pes5
digimax bak kardeş şu anda forumda winning eleven bölümünde 1 kişi görüntüleniyor benle beraber şu anda 2 oldu:D pes bölümünde ise 74 kişi var.. artık gerisini sen düşün..