gercekten de zor bi kura ama gup 1. biz oluruz...
icerde oynıyacagımız 2 macıda kazanırız. Ankaragücünü de deplasman sayılmayan Ankarada yeneriz. Erciyesde de seri bozulmaz ve 12 puanla cıkarız bu gruptan.
Ayrıca Daum'un bu maclarda yedek oyuncuları oynatacagını düsünüorum.o yüzden ayrı güzel maclar olacaktır die düsünüorum.