Elimdeki gamepadimin sağ stick'i çalışmıyor ve haraket yapamıyorum diyenlere bir çözüm yolu anlatıyorum ve bu yolla ben denedim benim pad çalıştı, Başlıyorum:
Anlatımımı kendi gamepadimin markasıyla anlatıcam ve herkes kendi gamepadinin tam ismini denetim masasında oyun kumandalarının içine girip öğrenebilir ve "Double Vibration Controller 3" yazan yerlere kendi gamepadlerinin ismini yazıp devam edebilir.
1)Program files/fifa 2006/data/input dosyasının içindeki devdata dosyasını notpad ile açıyoruz
2)Bu dosyanın içine;
DEADZONES=0.3,0.3,0.3
5243,5254,2265,2276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,022,112, 202,332,4112,5142,6102,7132,892,98 2
5243,5254,2265,2276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,032,102, 222,312,4112,5142,6102,7132,992
5243,5254,2265,2276,1225,1236,0203,0 214,01821,01922,01619,01720,032,102, 222,312,4112,5142,6102,7132,992
Bunu yapıştırın ve diğerlerine benzemelidir biçim olarak ama double vibration 3 yazan yerlere siz kendi gampadinizin ismini yazın.Unutmayın her satır 5243 ile başlıcak ve yapıştırdığınızda dikkat edin rakamlar arası boşluk oluşmasın!!!!!
3)ve kaydet deyip çıkın bukadar
Eğer bu işlem işe yarıyorsa lütfen msj atın