Arkadaşlar daha önce verildimi bilemiyorum.Güneydoğu Anadolu bölgesinde askerliğini yapan mehmetçiklerimizin yaşadıklarını,duygularını,sorunlarını ve daha bir çok şeyi anlatan bir kitap...Daha önce açtığım birkaç konu uzun olduğu için eleştiri aldım.O yüzden link veriyorum.Mutlaka okuyun ve yorumlarınızı paylaşalım. ok mi?
http://antimaniac2.tripod.com/mehmedin_kitabi/mehmed1.html
http://antimaniac2.tripod.com/mehmedin_kitabi/mehmed2.html
http://antimaniac2.tripod.com/mehmedin_kitabi/mehmed3.html