Maçın tartışılan ismi Celil, 38'de Arzuman'ın penaltı verdiği pozisyonda kendini yere bıraktığını itiraf etti.
Celil, ilk yarıda İsmet Arzuman'ın penaltı verdiği pozisyonun penaltı olmadığını itiraf etti. Maçta iyi bir oyun ortaya koyan fakat yaptığı bu hareket nedeniyle tepki toplayan tecrübeli oyuncu şunları söyledi: "Düşürüldüğüm pozisyon penaltı değildi. Biz yetenekli oyuncuları çok olan bir takımız. Ama koşmak, mücadele etmek gerekiyor. Bunu da bugün gerçekleştirince 3 puanı kazandık."