Arkadaslar oncelikle herkese selamlar..Yaklasık 1 yıl oldu siteye girmeyeli..Okuldan isten gucten unutmusuz buraları..Fifa'yıda oyle..En son 2004 oynamıstım 2 kere mi ne.Simdi bakıyorumda neler cıkmıs..Neyse..Okul bitti subatta askere gidecem..Simdi diyeceksiniz banane..evet sizene..Yani anlıyacagınız bosuz oyun oynamak istiyoruz..
Sordum burada..Cd versiyonu 6 cd 20 ytl..Dvd 7 ytl..Dvdrom var..Dvd versiyonunu aldım..Ama crackla basım dertte..Internetten 3 4 tane indirdim dvd-crack yemedi..Ne yapmamız gerekiyor bir el atsanız uzmanlar olarak bu eski kullanıcı arkadasınıza..