Reanult ile beraber CNN'i kınıyorum.
Keşke McLaren kazansaydı. (Geçen sene sorsanız Ferrari kazanamayacak, Renault'mu yoksa McLaren'mi olsun diye, teredütsüz Renault derdim ama CNN Türk saolsun, F1'den bile içim kalkar oldu. Adamlar 3 cümle kuruyorlar kesin en az 3'ünde Renault geçiyor ya)