Arkadaşlar bende daha önceden yüklü olan pes tsl var ama oradaki galatasaray formaları kötü bende onları değiştirim diyorum ama değiştirdiğim kit server içindeki formalar gözükmüyor hadi diyorum graphic studiodan yapayım diyorum oyuna import ediyorum fakat HALA KİT SERVER içindeki forma gözüküyor nasıl halledeceğim ben bu işi...
Birde bana TSL de Türk takımlar hangi yabancı takımların üzerine kurulmuş o takımların ID lerini verirseniz sevinirim.:p :mad:
:,( :kusmuk: :eek: :hihi: