dEsPeRaDo_1905 Beyler,ufak bir sorunum var.Rakiple hava topuna çıkıtğımızda ben oyuncumla göğüs kontrolü yapamıyorum,ya pas vermek ya da şut çekmek zorunda kalıyorum.Nasıl göğüs kontrolü yapacağımı söylerseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler