Black God WE TURKA TURKCELL SÜPER LİG çalışmalar başlıyor arkadaşlar türkiye ligi formalarının yarısı bitmiş durumda , menü ler ve türkçeleştirme de dolu dizgin devam ediyor sizlerin olmasını istediği şeyler neler lütfen isteklerinizi belirtiniz
e.c.i :meksika: :meksika: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: SEN ŞİMDİ EN İİ Sİ İÇİN UĞRAŞIYOSUNDUR SANA GÜVENİMİZ SONSUZ
Fanatik55 Kardeş bakın mesela oyunda kazandıgımız pes lerle gidip efsane takımları alıyoduk (örnegin: brezilyanın efsane takımını aldıgımızda içinde pele vs. yıldızları oluyodu) siz de Türkiyenin efsane takımını oluşturun işte niçine rıdvanı tanju ç. metin oktayı koyun vs. ;) bence gerekli olmayabilir ama yapsanızda iyi olur ;)
alperenash Orjinal Mesajı Yazan: Fanatik55 Kardeş bakın mesela oyunda kazandıgımız pes lerle gidip efsane takımları alıyoduk (örnegin: brezilyanın efsane takımını aldıgımızda içinde pele vs. yıldızları oluyodu) siz de Türkiyenin efsane takımını oluşturun işte niçine rıdvanı tanju ç. metin oktayı koyun vs. ;) bence gerekli olmayabilir ama yapsanızda iyi olur ;) abi senin dediğin olursa süper bişi olur metin oktay,tanju çolak filan:eek: :eek:
Fanatik55 Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı pes 5 icin mi pes 4 mu??????? Kardeş farkıdaysan bu konu PES 5 forumuna açılmış ;) bu duruma göre pes 5 için yapılacagını anlamış olman lazım :sly:
bart_ Size güveniyoruz ve güzel bi pacth çikaracainiza biliyoruz.;) Bende yardim etmek siterim yanliz bu konular hakkinda bi_eler bilmiyorum:(:D Size kolay gelsin...
hergeleous bir kere herşey iyi duşunulsun tezahuratlar turkçe spiker stadlar hepsi olsun geç olsun ama güç olmasın....
Black God Bende zaten sizlerden yani avrupanıne n çok hit alan editing sitesinin üyelerinden güç alıyorum