Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro
beyler yaa beni bu konuyaaa mod yapsanız nasıl olur :P :D
bi aralar king vardı hala varda oyun bölümüne sürekli online oyun veriodu onu oraya mod yapın flan dedik hatta benlede süekli msnde konuşuodu.ve mod yapıldı.mod olduktan sıra benliini yitirdi derler ya aynen öle oldu.mod olana kadar sürekli konuşurduk.bana bişeler anlatırdı ben ona bişeler anlatırdım.modluktan sora kaç kere msj yazdom (adı fatih) fatih nbr die ama...
unuttu.(bu bir sitem msjıdır)...
sende böle olcaksan olmaaaz.