Arkadaşlar bundan yaklaşık bir buçuk ay önce postladığım bir yazıda,daha kimseciklerin oyunun 'o'sunu bile görmediği bir dönemde,Portekiz'li bir game tester PES5'i kendisinin 256k'lık DSL baglantisiyla PES4'e nazaran hic yok denilebilecek bir lag ile oynadığını belirmişti.
Bence bu umut verici bir gelisme,cunku WE serisi PS2 platformuna gore kodlanmıs ve online mod dusunulmemis,bunun sıkıntısını kodları PS2'den aparma PES4'te PC kullanıcıları yani bizler cekmistik.Lakin bu sefer KONAMI'nin Japonya'daki belki bir milyondan fazla WE oyuncusunu dusundugunu oyunun bizzat kendisine online modunun dahil edilmesinden anlıyoruz.Neyseki kodların online play düşünülerek kodlanması da,bizlere rahat bir online oyun keyfi sunulacağının açık bir göstergelerinden sadece bir tanesi.