.ultrAslan. yeni bir Yama yaptim ama maalesef resim cok küccüktü:( anca böle oldu ama isteyen olursa link koyarim:D
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: cagataykarakartal bunu indirince tsl takımları çıkıyomuu yok abi sadece işte kupa görüntüsü olacak takım felan yok ortada