yaa arkadaşlar nasıl kovuluosunuz anlamıorm..
ben a.madrid teyim 3.sezonadayım harcamasam(antrenörlere) 150.000 param olcaktı..
maaşlar fazlaysa oyuncularının azaltmasını iste 200 fln yap kabul ediolar ama en yüksek kiminse onunkini düşür çünki her adama kontrat yenileme parası ödüosun..
artı bide hep aynı sponsoru seç bağımlılık parası verio şampion ol bütün kupaları kazan olsun bitsn senn de o kdr paran olur ;)
bu taktikler daha önce bir çok konuda yazılmıştı bu arada..
gerçekten işe yarıo..