Arkadaslar eger dediklerimi yaparsaniz top ya direkten donecektir yada gol olacaktir..
Free kick kullanirken ilk önce "c" ye basin sonra q ve x e basili tutarak d ye basin
Top Fuze g1b1 g1decekt1r...:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
________________________________
Pes oyunsa Fifa Gerçek_
NoT: Uyelerden biri diyorkii q ya basinca zaten fuze gibi gidiyor.. Evet dogru diyor fuze gibi gidiyor ama yerden eger "x" e d basarsaniz top hem havadan hem yerden gidecektir...