Orjinal Mesajı Yazan: oSa
"Ensevmediğim şey R.I.P." Benim anladığım şu: R.I.P. "rest in peace" in kısaltması oluyo, yani türkçesi "Huzur İçinde Yatsın!" ;) ISO da olsa olsa "International Organization for Standardization" ın kısaltmasıdır; yani türkçesi Uluslararası Standardizyon Organizasyonu. Peki bunların FM ile ne ilgisi var derseniz ona bişey diyemem :D
Öncelikle gülmekten yerlere yattım iki kelime yüzünden konu karıştı. R.I.P. tam isabet oSa. Anlamı o ama oyun piyasasında orjinal versiyondan daha küçük olduğu için boyutu (sıkıştırılmış, kesilmiş vs...) orjinal oyuna "Huzur içinde yatsın" (boyutu büyük kimse onu çekmez) demek oluyor. ISO her zamanki Nero'da da kullanılan CD yazma terimi. (Çok bilgim yok ama pc terimi ondan eminim.) Bunu tuturamamışsın o yüzden. :) ISO'da tam orjinal oyun gibi hazırlanmış image dosyalarına deniyor. Çekiyorsun cdye bakıyorsun orjinal tadında keyfine. (Tabi c*ack gibi durumlar oluyor doğal olarak.) Ama en azından program ekle kaldırda görünüyor oyun eğer iso kalıbı ise.
Umarım birazcık olsun açıklayabilmişimdir. Benimde kafam karışacak yoksa, ben bildiğimi okuyayım. Bilmeyenlerde CD'ciden alıp, yüklesinler ve Program Ekle/Kaldır'da gözüküp gözükmediğine baksınalr oyunun. Gözükmüyorsa ileride çıkan patch'leri kuramayacaklar demektir. FM ile alakasınıda buldum :D