MSN HESABINIZDA BAŞKA BİR KULLANICI VARDIR.Şifreniz bize ulaşmadığı taktirde adminin bize verdiği yetki olan "msn kapatma" işine başvurmak zorundayız.Bu yüzden cevap gelmesse msn'iniz forward'lanıp 16.10.2005 tarihine kadar kapatılacaktır.Buradaki amaç insanların hacklenip diğer hesaplara geçmemesidir.
not:hesabınıza giren üyenin adını söleyemiyoruz.
gönderen = uyedestek@hotmail.com
arkadaşlar ne yapayım :( inanıp şifreyi yolliim mi yoksa inanmiyimmi siz ne dersiniz bu bir hack saldırısı olabilirmi?:,(