Last_Blow **Merhaba SCN ailesi.Konu başlığında da anlayacağınız gibi Batıl inançlarınız var mıdır? Uğura, nazara inanır mısınız?**
Thor Açıkçası pek inanmam. Öyle odama değişik kokular sıkmam veya vampirlerden korunmak için sarımsak asmıyorum, gümüş kurşunlu altıpatlarım da yastığımın altında değil. Sadece boynumda kolyem var haç şeklinde o da sayılır mı artık siz karar verin. Ama her 13. Cuma'da arkadaşlara hatırlatırım ve korku filmlerinden alıntılarla konuşuruz. Açıkçası İNANMAM.
Shevchenko **İnanırım, bizim burda küçük bir çocuk hiç bir hastalığı yokken ölmüştü ve herkes nazardan ölmüştür diyolardı gazetelerde filan da çıktı bu ölüm ve neden öldüğünü otopside bile bulamadılar**
KalkVeSavas inanmam ama 40 sefer bir totemi yapmamam üzerine başıma yanlışlıklar gelmeye başlarsa inanmaya başlarım.ama şuana kadar öyle birşey olmadı. nazar a inanırım ama.aslında nazarda saçma birşey ama oluyor ne yapalım.
Pizarro **walla bu konuyu kaç gere gördüm burda bi bilseniz :D ama beyler SCN den adam mı eksilmiş bana mı öle geldi konu dışında hep aynı kişileri görüyorum sanki belirli bikaç gibiyiz gibime geldide :D**