CarlosSantana maça 1,5 saat kalmasına rağmen hala konusu açılmamış yorum ve tahminleriniz neler? ben 2-1 alırız veya 2-2 biter diyorum
Nouzer Konu açıldı herkes orda tartışıyor ama konu adı doğru değil .. Ama görüşler orda ;) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=54129
CarlosSantana evet ama konunun adı uymuyo o yüzden açtım maç sırasında gol oldu diyelim o konuya yazılmaz ;)
Battousai ilk yarı 1-1 bitti zorlu bir maç olacağı belliydi.Bakalım 2.yarıda neler yaşıyacağız bana kalırsa 55-65 arası K.Erciyes 1 gol bulur ve maç 2-1 biter diyorum..BEkleyip Göreceğiz...
e.c.i :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :meksika: :meksika: :meksika: :meksika: KRAL aldırdı maçı
*{Bå®ô$_1905}* Maçı canlı izlemedim ama görünen o ki zor kurtarmışız paçayı... Helal olsun Krala , yaptığım bütün eleştirileri geri alıyorum :)
torcu35 **Zor da olsa kazandık maçı.Bu hafta dershanede olduğumdan maça gidemedim ama radyodan dinlerken hop oturup hop kalktık:DNeyse kazandık mutluyuz:)**
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: Battousai Namağlup unvanımız gitti tüh :( Neyse Galatasaray'a başarılar... okan takma olm bu kadar... Fenerinde gidecek namağlup ünvanı:p
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: Battousai Namağlup unvanımız gitti tüh :( Neyse Galatasaray'a başarılar... :D sizede başarılar
SoniC Bitti denilen maçı çevirdi KRAL :) Çok mutluyum.Ama maçın hakkı bu değildi :) Bu arada 88.Dakikalarda anneme;Vur şu Tv'ye,söylede gol atsınlar falan dedim(O anki şaşkınlığımla:D)ve 3-4 dk sonra gol oldu :)
Dabulu kazandığımız için mutluyum ama nereye kadar böyle gidicek. bu son dakkada kazanmalar pek hoşuma gitmedi...
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Katılıyorum bu iş son dakikalarla yürümez... Gecen sezon fener son dakika golleriyle sampiyon oldu hatirladiysaniz...;)
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Katılıyorum bu iş son dakikalarla yürümez... Gecen sezon fener son dakika golleriyle sampiyon oldu hatirladiysaniz...;)