Die for You abicim one yaw sen ne yaptın nası bi forma o :eek: bi kere yanlış template sora o templatee gölge yerine göre shorta çizgi koymuşşsun hadi üst güzelde zaten baştan temp yanlış bidaa yap bnce formayı :drooling: ;)
Die for You Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx :D :D :D :D :D :D +999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
CrimE Abi çok kötü olmuş be. Şort yanlış, kol, yaka, sponsor yanlış, transparan yerleri ayarlamamışsın... Çok yanlışın var. Olmamış bu forma. Bastan yapmalısın.
by_hunter_16 Hangi temp üzerine yapam ben formanın şortunu görmedim çorabıda onlar sallama :=) Siz söyleyin bişiler hallederim bide transparan yerlerdeki hata ney ??
CrimE Sen formayı bastan yap yeter. Transparan yerlerdeki hatan, transparanlıkları ayarlamamıs olman Save for Web den ayarlıcaksın onu. Ha bide yanlıs transparanlık olmus yakanın tamamını yapmıssın. Galiba öle olmaması gerekiodu.