fOrmalar çok güzel olmuş ellerine sağlık,şahsen ben hepsinide ok beğendim...
Ayrıca koptuğum bi nokta var:
Orjinal Mesajı Yazan: by_hunter_16
GS_TROMSO_THİRD_2

ilk önce bu nası forma dedim ama sonra bi baktım tromso yazıyor :D orada gülmekten koptum yaf :)