Arkadaşlar bu filmi görmediyseniz size görmenizi şiddetle tavsiye ederim filmde aksiyon falan yok ama konusu süper bence hele filmin sonunda amerikan başkanı busha karşı yapılan eleştiriler süper ve filmin sonunda bu filmde anlatılan herşey tamamen gerçek hayatdan alıntıdır diyor ve amerika başkanı bush'tan çekinmiyorlar adeta ve onu çok iyi eleştiriyorlar:applause: