ben romayla iki sezon tamamladım. hatta ikinci sezonu baya bi başarılı tamamladım şampiyonlar ligi italya kupası falan bütün kupaları topladım sezon bittiğinde hayalimde barcelona vardı ama bırakın barcelonayı 4,5 yıldızlı bir takım bile beni isteyen yoktu. bu neden olabilir acaba 1 fikri olan varmı?
SAYGILAR..