YeshiL Sizlerle Paylaşmak İstedim Yazı Çok Yakın Bi Arkadaşıma Ait Animasyonu İse Benim. Umarım Beğenirsiniz. (Yorum Yazmayı Unutmayın Ha Sizin O Eleştiriler Bana Lazım :) ) http://rapidshare.de/files/6281548/Movie1.rar.html
KalkVeSavas indirdim fakat ..exe fln diyordu açmadım,bekletiyorum. ne biçim animasyon bu,bizim zamanımızda animasyonlar swf.formatında fln olurdu.virüs programıylada taramaya üşeniyorum şimdi.exe dosyalarını açmam,uyuz oluyorum.
KalkVeSavas izledim bayağı ama,arkada bir şarkı,fonun üstünde kayan yazılar beklemiyordum,normal animasyon sanmıştım. Bu arada gece yarısı aniden aniden popcu şarkısı çalmaya başladı senin animasyonu açınca,eyvah dedim kısdım sesi hemen,kötü bir duyguydu.
Exvision Arkadaki fon müziği pek olamamış.Birde kullandığın resimler ve yazı karakterleri okunmasını zorlaştırıyor. Gelecekte daha iyilerini yapman dileğiyle.
Pizarro **walla ben izlemedim ama ortama ayak uydurmak için fena değil diyim ne diyeyim ellerine sağlık ;)**
YeshiL Eleştirileiniz Doğrultusunda Düzenlemeler Yaptım *.SWF Formatında Ayarladım Arkaplanları Değiştirdim. Fon Müziğini Değiştirdim. Eksiklerim Varsa Böyle Değilde Şöyle Olsa Daha Güzel Olurdu Dediğiniz Yerler Varsa Lütfen Belirtin. Çünkü Bunlar Bana Lazım. Şimdiden Yükleme Zahmetine Girip İzleyenlere Teşekkür Ederim... http://rapidshare.de/files/6367980/A_k_K_yamet.rar.html Edit: Browserınız Yani Ekran Ne Kadar Büyükse Yazı Ve Resimler Ona Orantılı Büyük Olacaktır. Browserınızı 615*437 (Bakın Browser Diyorum Ekran Çözünürlüğü Değil) Formatına Göre Ayarlasınız Daha Anlaşılır Ve Göz Zevkine Uygun Hale Gelir...