arkadaşlar bilgisayarımdaki spy ve durmadan çıkan pop-up vs için hangi programı kullanayım..gerçi ad-aware dahil kullanmadığım program kalmadı ama siz yine de söleyin...bakın internet explorer ı açtığımda bisürü pop up cıkmaya başlıyor...ad awarele aratıorm spyları falan bulmuyor...internet explorer açıkken görew yöneticisinde iki tane iexplorer görünüo ama birini sonlandırınca tekrar çıkıyor...ve antivirüs programım(nod32)durmadan trojan alarmı verio ve ben hep karantinaya alıp bağlantıyı kesiorm...bi çözüm lütfen şu spylara falan özellikle o iexplorer olayına gıcığım zaten...:confused: